9 november 2009

Hamelen SAL deel 1

We beginnen maar gelijk met een mededeling... de SAL gaat bestaan uit 6 delen en niet uit 8. Als ik het patroon in 8 stukken verdeel worden het wel heel kleine stukjes.

The Hamelen SAL will have 6 parts, and not 8. When I made the pattern into 8 pieces they were to small.

Deel 1:


(klik op de afbeelding voor een groter patroon)

Deel 2 komt 23 november.

Veel plezier ermee en ik ben benieuwd hoe al jullie Hamelen borduurwerken gaan worden.

Part 2 is online november 23.

Have fun and I'm curious what you all are going to make of this SAL.

8 reacties:

Anoniem zei

Bedankt voor de leuke SAL

Yoyo zei

I'm not quite ready to begin, but I am eager.... Off we go, yipee!!!

Dawn zei

Thank you for this beautiful SAL. I am not ready to stitch yet, but will probably do after Christmas.

Anoniem zei

Dit is een mooi deel zo lijkt mij !!

Sommigen zullen met smart wachten op deel 2 en anderen hebben meer tijd nodig hé !!;-)

Veel plezier allemaal !!

MM

Hetti zei

Dank je wel Anita voor de leuke en vrolijke SAL :-))
Groetjes, Hetti

miek 2 zei

ik vind het een fantastisch patroon om te borduren.
had hem al bekeken en erg mooi gevonden vooral omdat het in contrast is, en vol met krullen.
ga er aan beginnen, groetjes miek

Anoniem zei

Erg leuk,
hamelen, ik zal er met plezier aan werken, bedankt
Antje uit Urk

dani263 zei

Ben vandaag eindelijk kunnen beginnen!
'k Had stof besteld en was erop aan 't wachten. Deze avond na het werk lag er een pakje van de post aan mijn voordeur. Ik ben meteen beginnen meten en knippen.
'k Heb de hele avond zitten borduren en ik vind het plezierig om doen. 't Is mijn eerste SAL.
Bedankt!